COVID-19
Стримування та профілактичні заходи
Безпека наших співробітників і гостей завжди була і залишиться нашим головним пріоритетом.
Виходячи з цього, всі готелі будуть працювати під наглядом Міністерства туризму та Міністерства охорони здоров'я, відповідно до основних принципів Всесвітньої організації охорони здоров'я щодо виконання найвищих запобіжних заходів забезпечення безпеки гостей, за допомогою підтримки найвищого рівня санітарії і ретельної дезінфекції всіх можливих зон і точок дотику. Кожен готель має відповідати суворим критеріям охорони здоров'я для отримання Сертифікату експлуатації від Міністерства охорони здоров’я.
Заходи включають, але не обмежуються:
  • Загальні заходи
    Дезінфекційні процедури протягом всього дня
    Дезінфікуючі дозатори встановлені по всьому об'єкту
    Клініка і лікар в кожному готелі підзвітні Міністерству охорони здоров'я
    Дотримання дистанції гостей і співробітників
    Правильна вентиляція громадських місць
    Установка інформаційних щитів в різних зонах
    Дезінфекція всіх точок дотику в громадських місцях кожну годину за допомогою засобів, запропонованих ВООЗ і Міністерством охорони здоров’я
  • Гості
    Надання наборів для швидкого тестування наявності зараження.
    Щоденний температурний тест з метою виявлення лихоманки.
    Наявність карантинних зон для заражених.

    Персонал
    Присутність 50% персоналу на об'єкті.
    Перевірка всіх співробітників.
    Належне навчання виконання санітарного протоколу всього персоналу для забезпечення ефективності вжитих заходів.
    Періодичні тренінги для персоналу по ознайомленню з останніми методами боротьби з вірусом.

  • Заселення і Кімнати
    Стерилізація всього багажу при реєстрації заїзду.
    Розміщення в номері: максимум 2 дорослих та 1 дитина.
    Мінімальний період часу до повторного заселення нових гостей в кімнату - 48 годин.

    Пляж та Басейни
    Забезпечення максимально допустимої концентрації хлору, який вбиває вірус в басейнах.
    Всі шезлонги, столи і стільці дезінфікуються після кожного використання гостем.
  • Вживання їжі
    Спеціальна обробка продуктів харчування з моменту покупки до моменту підготовки до подачі, з метою усунення забруднення і забезпечення найвищих стандартів гігієни та безпеки.
    Відстань між кожним столом повинно складати 2 метри, при цьому максимальне розміщення: 2 людини за столом, для сімей - максимум 6 чоловік за столом.
    Обслуговування - по меню, шведський стіл не допускається.
    Обідні столи, стільці та посуд дезінфікують після кожного прийому їжі.
    Весілля, конференції та будь-які нічні заходи в даний час зупинені до подальшого повідомлення.
  • СПА & Веллнесс
    Тренажерний зал проходить дезінфекцію кожен 1 годину.
    Устаткування тренажерного залу видалено друг від друга, щоб зменшити близькість відвідувачів.
    Спа-центр закритий.

    Пральня та Прибирання номерів
    Все білизна і текстиль стираються при високих температурах, щоб виключити будь-яке забруднення.

    Дайвінг та Сафарі
    Обмежена кількість гостей в кожній дайвінг / сафарі поїздці.
    Дезінфекційні заходи водолазного спорядження, центрів, човнів і транспортних засобів сафарі.
А також багато інших процедур щодо забезпечення безпеки гостей і персоналу. Натисніть тут, щоб дізнатися більше.

Висококваліфікована команда докладе максимум зусиль для реалізації та моніторингу поточних процедур у відповідності з керівними принципами Міністерства охорони здоров'я і Міністерства туризму, заснованими на рекомендаціях Всесвітньої організації охорони здоров'я. У разі порушення будь-яких з перерахованих вище заходів, готель не буде допущений до експлуатації.